keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Kuulumisia osastolta

Olen viettänyt viime aikoina hiljaiseloa blogiin kirjoittamisen suhteen, joten ajattelin nyt päivittää vähän kuulumisia.

Tänään oli viides kerta sähköhoitoa. Olen tänään ollut tähän astisesta ajasta sekaisin sähköhoidon jäljiltä. Olen kysynyt osastolla niin hoitajilta kuin muilta potilailtakin samoja asioita moneen kertaan muistamatta lainkaan, että olen samaa asiaa jo kysynyt, tai muistamatta aiempaa vastausta. Kuitenkin muistin pätkiminen on ollut hyvin palautuvaa.

Sähköhoidosta on alkanut tulla jo positiivisia vaikutuksia. Mielialani on korjaantunut jo huomattavasti. Tuntuu, että olen herännyt kevääseen, huomannut luonnon puhkeamisen kukkaan ja nauttinut eri lailla elämän pienistä iloista.

Nyt iltalääkkeet alkavat jo vaikuttaa, joten kirjoitukseni pysyy lyhyehkönä. Palaan asiaan, kun ajatus on taas enemmän kasassa.

1 kommentti:

  1. Hei!
    Pakko kommentoida tänne ko en tiiä miten saaja suhun yhteys. Mä oon se tyyppi jonka kans oot wapis juteltu, onko sun nro vaihtunu tai jtn ko yhtäkkiä katosit?
    Mutta ihana kuulla et on alkanu menee paremmin!!!, pelkäsi jo et jotain on sattunu, ko susta ei kuulunu mitään.

    VastaaPoista